另外一手 也很好聽的歌>口<!!!
Fish 的心聲 誰人知阿!!!

加油 加油 加油

※ 英文歌詞 ※

Oxygen(氧氣)

作詞:Colbie Caillat
作曲:Colbie Caillat

I came apart inside a world made of angry people
I found a boy who had a dream
Making everyone smile
He was sunshine
I fell over my feet
Like bricks underwater

How am I supposed to tell you how I feel
I need oxygen
Oh baby let me be your lady
I will make you happy
Never gonna leave, never gonna leave
Oh baby can I be your lady
I am going crazy for you

And so I found a state of mind
Where I could be speechless
I had to try it for a while
To figure out this feeling
This felt so right
Pull me upside down to a place
Where you've been waiting

How am I supposed to tell you how I feel
I need oxygen
Oh baby can I be your lady
I will make you happy
I'm never gonna leave,
Never gonna leave
Oh baby can I be your lady
I am going crazy for you

You don't wanna keep me waiting
Staring at my fingers feeling like a fool

Oh baby can I be your lady
I am going crazy
I'm never gonna leave,
Never gonna leave
Oh baby let me be your lady
I will make you happy, yeah-ohhhh

Tell me what you want,
Baby tell me what you need
Anything I ask baby give it to me
Baby give it to me, give it to me

Give it to me, give it to me
Baby give it to me give it to me


※ 中文歌詞 ※

Oxygen氧氣

人人橫衝直撞的世界裡
我找到了那個男孩
他天真的令人發笑
他向陽光
讓我心慌
雙腳不聽使喚

我要怎麼告訴你
你是我的氧氣
喔 寶貝 如果我是你的甜心
我會永遠讓你開心
我不會離開你 不會離開你
喔 寶貝 我是你的甜心
我為你深深著迷

在我心裡有位置
讓我能安靜不語
專注於此刻此時
分析這奇妙感受
這感覺太強烈
世界從此傾斜
而你就在那頭爲我守候

我要怎麼告訴你
你是我的氧氣
喔 寶貝 如果我是你的甜心
我會永遠讓你開心
我不會離開你 不會離開你
喔 寶貝 我是你的甜心
我為你深深著迷
你不願讓我繼續久候
像個傻子空望雙手

喔 寶貝 我是你的甜心
我會永遠讓你開心
我不會離開你 不會離開你
喔 寶貝 我是你的甜心
我為你深深著迷 耶~

告訴我你想要的
寶貝有話直說
給我你的愛吧 寶貝
給我愛吧 給我愛吧

人人橫衝直撞的世界裡
我找到了那個男孩
天真的令人發笑
arrow
arrow
    全站熱搜

    米花 的 小窩 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()